maandag

week 1 (14)


^ naar de kapper "schetsen"

De eerste week bij ontwerp bureau Taluut stond in het teken van... 'ontdek het bedrijf, niets moet alles mag'.
Deze week kreeg ik drie opdrachten:
- Ontwerpen een persoonlijk visite kaartje (gewoon voor de fun)
- Ontwerp een logo voor het Montessori Lyceum te Zeist
- Ontwerp een afspraken-notatie-visite kaartje voor de kapper

Tijdens deze week heb ik voornamelijk met mijn neus in de boeken(kast van Taluut) gezeten, ook heb ik de werkwijzen van mijn nieuwe collega's geobserveerd.

Afgelopen vrijdag hadden we een cursus dreamweaver. Het doel was om de communicatie kloof te doorbreken tussen ontwerper en webdesigner. (een 40-urige werkweek is best zwaar)
------------------------------------------------------------------------------
Taluut | Grafisch Ontwerp

De Taluuters:
Hans Althuis
Remke Sierevelt
Peter Jacobs
Gerbert Greven
Lot Broekhuizen
Kathalijne van Zutphen
------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen: